مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-24ورزشي

بازی سختی داریم / برای انتقام مصمم هستیم


سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن بازی برابر بیروت به عنوان تیم بدون شکست سخت دانست و گفت: شکست ما در بازی رفت، انگیزه مضاعفی را درون بازیکنان مان ایجاد کرده و همه مصمم هستند تا انتقام آن شکست را بگیرند.

- فرزاد کوهیان با اشاره به دیدار این هفته مقابل بیروت کلاب لبنان در مسابقات غرب آسیا، این بازی را دشوار دانست و اظهار کرد: بیروت کلاب تنها تیم بدون شکست رقابت های غرب آسیا است و بازی بسیار سختی مقابل آن ها خواهیم داشت و اگر مقداری فاصله مسابقه ما با آن دیدار بیشتر بود شرایط بهتری برای ریکاوری داشتیم ، اما چاره ای نیست و باید بازی کنیم.

وی افزود: شکست ما در بازی رفت، انگیزه مضاعفی را درون بازیکنانمان ایجاد کرده و همه مصمم هستند تا انتقام آن شکست را بگیرند، امیدوارم که با شرایط خوبی به مصاف این تیم برویم و با پیروزی دل مردم کشور و هواداران ذوب آهن را شاد کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن تاکید کرد: فشردگی مسابقات و استراحت دادن به برخی بازیکنان باعث می شود روند عالی نداشته باشیم.

وی با اشاره به پیروزی روحیه بخش برابر رعد پدافند پیش از دیدار با بیروت، توضیح داد: نیمه اول این بازی عملکرد خوبی نداشتیم و جوانان رعد پدافند شرایط بهتری از ما داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی سختی داریم / برای انتقام مصمم هستیم

بازی سختی داریم / برای انتقام مصمم هستیم