مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-24اقتصادي

خاندوزی: 172 هزار میلیارد تومان دارایی مالی در 10 ماهه امسال واگذار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی امروز سه شنبه با حضور در صحن علنی مجلس در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون برنامه و بودجه گفت: - وزیر امور اقتصادی و دارایی از واگذاری 172 هزار میلیارد تومان دارایی مالی در 10 ماهه امسال خبر داد و گفت: این وزارتخانه تکالیف قانونی خود در بودجه در این زمینه را به صورت 100 درصد اجرا کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی امروز سه شنبه با حضور در صحن علنی مجلس در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون برنامه و بودجه گفت: در مورد انتشار اوراق که برای جبران کسری های بین سال های مختلف دولت استفاده می شود، تلاش بر این بوده است بار کمتری به حوزه اوراق وارد شود و استقراض کمتری صورت بگیرد.

وی افزود: از مجموع واگذاری دارایی های مالی مجموعا 204 همت که در قانون بودجه 1401 مصوب شده است؛ عملکرد پایان ده ماهه امسال 172 همت محقق شده است یعنی 100.

8 درصد و یعنی تحقق کامل آنچه که در قانون بودجه مصوب شده است.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: از جهت تکلیف قانونی وزارت اقتصاد موفق شده است دقیقا مسیر مصوب مجلس را پی گیری کند.

حدود 150 همت در طول ده ماهه امسال برای بازپرداخت اوراق دولت هزینه کرده ایم که اصل و سود آن ها را به بازار برگردانده شده است، در مقابل 67 همت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: 172 هزار میلیارد تومان دارایی مالی در 10 ماهه امسال واگذار شد

خاندوزی: 172 هزار میلیارد تومان دارایی مالی در 10 ماهه امسال واگذار شد