مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-24ورزشي

ساعی: زنگ آخر لیگ برای همه تیم ها اهمیت دارد/ دنبال سکو هستیم


هفته پایانی است و همه تیم ها مدعی، به همین دلیل کار برای همه تیم ها سخت است اما به کسب یکی از سکوهای قهرمانی این دوره از مسابقات امیدواریم.

- مهروز ساعی مربی تیم تکواندو فرمانیه با اشاره به دیدارهای هفته پایانی لیگ به خبرنگار مهر گفت: زنگ آخر برای همه تیم ها به صدا در آمده است و تیم های مدعی همگی کار سختی در مسابقات دارند، در این بین فرمانیه با پتانسیل خود برای رسیدن به هدف تمام تلاش خود را می کند.

با وجود آنکه نسبت به ابتدای فصل تمامی بازیکنان خود را در اختیار نداریم اما از عملکرد تکواندوکاران رضایت کامل دارم و توانستند انتظارات را تا حدود زیادی برآورده کنند.

وی افزود: مزیت حضور تکواندوکاران ملی پوش و باتجربه در تیم های مختلف یک اتفاق بسیار خوب در لیگ دسته اول بانوان است، چرا که شرایط جدیدی در تکواندو رقم خورده است.

با این اتفاق رقابت ها واقعی تر شده و جذابیت رقابت ها را بالا رفته است.

هرچند برخی از تیم ها از پتانسیل قرارداد با بازیکنان باتجربه، ملی پوش و البته نوجوانان بهره می برند اما این موقعیت برای همه تیم ها عادلانه و مناسب است.

ساعی در مورد تکواندوکارانی که در لیگ عملکرد خوبی دارند و امکان حضورشان در اردوی تیم ملی اظهار داشت: قطعاً تکواندوکاران برتر از لیگ به اردوی تیم ملی دعوت می شوند، اما کادر فنی همچنان در حال رص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعی: زنگ آخر لیگ برای همه تیم ها اهمیت دارد/ دنبال سکو هستیم

ساعی: زنگ آخر لیگ برای همه تیم ها اهمیت دارد/ دنبال سکو هستیم