مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:512023-01-24دانش

گازگرفتگی 65 دانشجو در اسدآباد/ حال تمام دانشجویان خوب است


حامد صفاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسیدکرین تعدادی از دانشجویان دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی اظهار کرد: خوشبختانه روز گذشته تمام این دانشجویان مرخص شدند و در حال حاضر هیچ بیمار بستری نداریم.

وی با بیان اینکه روز گذشته سوم بهمن ماه ساعت 8:43 صبح نسبت به گازگرفتگی تعدادی از دانشجویان خوابگاه دخترانه دانشگاه سیدجمال با مرکز اورژانس 115 اسدآباد تماس گرفته می شود گفت: تعدادی از بیماران توسط اورژانس و تعدادی نیز توسط خودروهای دانشگاه و شخصی به بیمارستان انتقال داده شده بودند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: وقتی دانشکده علوم پزشکی از این موضوع مطلع شد رییس دانشکده ستاد مدیریت بحران را تشکیل داد و اقدامات لازم توسط تیم معاونت درمان و تیم پشتیبانی بیمارستان نیز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه اکثرا بیماران انتقال داده شده به اورژانس بیماراستان قائم(عج) اسدآباد دارای علائم تهوع، استفراغ و سرگیجه بودند که از لحاظ علائم حیاتی و اکسیژن خون مانیتور شدند ادامه داد: تعدادی از دانشجویان سرپایی درمان شدند و مرخص شدند و تعدادی هم به اورژانس تحت نظر منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازگرفتگی 65 دانشجو در اسدآباد/ حال تمام دانشجویان خوب است

گازگرفتگی 65 دانشجو در اسدآباد/ حال تمام دانشجویان خوب است