مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-24اقتصادي

برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین


نمایشگاه لوازم خانگی از سوم بهمن ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نمایشگاه لوازم خانگی از روز گذشته با حضور بیش از 40 مشارکت کننده از استان های قزوین، تهران، البرز، خراسان رضوی، قم، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی و زنجان در محل نمایشگاه های بین المللی قزویت برپا شده است.

در این نمایشگاه و فعالان صنعت لوازم خانگی انواع مبلمان خانگی، تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی، یخچال، اجاق گاز، فر، مایکروویو، لوستر، چینی آلات، ظروف آشپزخانه، آب میوه گیری، اتو و.

جهیزیه در معرض دید عموم قرار داده اند.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در این رابطه اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولات خود را با کیفیت بالا و تخفیف عرضه کرده اند و فرصتی است تا مصرف کنندگان بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه تهیه کنند.

وی افزود: خوشبختانه در کشور و استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی در تولید انواع لوازم خانگی وجود دارد و این نمایشگاه فرصتی برای معرفی کالاهای مرغوب به مردم است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اضافه کرد: کاهش مصرف انرژی و ارتقا کیفیت، مهم ترین شاخص در صنعت تولید لوازم خانگی است و به همت صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین

برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین