مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-24بين الملل

مادورو در آخرین لحظه حضور در نشست آمریکای لاتین را لغو کرد


نیکولاس مادورو حضور خود در مجمع کشورهای آمریکای لاتین و حوزه کاراییب در آرژانتین را لغو کرد و گفت که «نئوفاشیست های راست گرا» برای حضورش برنامه هایی داشتند.

- نیکولاس مادورو حضور خود در مجمع کشورهای آمریکای لاتین و حوزه کاراییب در آرژانتین را لغو کرد و گفت که نئوفاشیست های راست گرا برای حضورش برنامه هایی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا گفت که افراطی های راست گرا نقشه های پرهزینه ای برای حمله به او داشتند.

پیش تر اعلام شده بود که مادورو قرار است روز دوشنبه با لوییس ایناسیو لولا داسیلوا، رییس جمهوری جدید برزیل دیدار دوجانبه داشته باشد.

سپس دولت برزیل اعلام کرد که ونزوئلا این دیدار را لغو کرده است.

دولت ونزوئلا در بیانیه ای اعلام کرد: در آخرین لحظه از برنامه هایی در جریان راست نئوفاشیست برای حمله به هیئت اعزامی خودمان مطلع شدیم.

داسیلوا از زمان آغاز به کار خود در نخستین روز سال میلادی جاری، روابط برزیل با ونزوئلا را که ژاییر بولسونارو (رییس جمهوری سابق برزیل) در 2020 تعلیق کرده بود، از سر گرفت.

از مارس 2020 که آمریکا مادورو را به جرایمی از جمله قاچاق مواد مخدر متهم کرد و برای دریافت اطلاعات درباره او جایزه ای 15 میلیون دلاری تعیین کرد، مادورو از ونزوئلا خارج نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو در آخرین لحظه حضور در نشست آمریکای لاتین را لغو کرد

مادورو در آخرین لحظه حضور در نشست آمریکای لاتین را لغو کرد