مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-24سياسي

«صرخه های زهرایی» منتشر شد/فریادهای حضرت زهرا مقابل سقیفه


انتشارات دلیل ما کتاب «صرخه های زهرایی: دعوت های آرام و فریادهای بلند حضرت زهرا علیهاالسلام در مقابله با سقیفه» نوشته حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر انصاری را منتشر کرد.

- انتشارات دلیل ما کتاب صرخه های زهرایی: دعوت های آرام و فریادهای بلند حضرت زهرا علیهاالسلام در مقابله با سقیفه نوشته حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر انصاری را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب صرخه های زهرایی: دعوت های آرام و فریادهای بلند حضرت زهرا علیهاالسلام در مقابله با سقیفه نوشته حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر انصاری به تازگی در 326 صفحه و بهای 150 هزار تومان توسط انتشارات دلیل ما منتشر و راهی بازار نشر شده است.

صرخه معنای بانگ و آواز سخت را می دهد.

این کتاب اطلاع رسانی عمومی درباره موارد دعوت های کمک خواهی بانوی بهشت و نیز موقعیتِ صرخه ها و فریادهای استغاثه آن بزرگوار در روزهای غصب خلافت است.

این دعوت ها و فریادها فقط برای نسل آن روز نیست و در طول تاریخ جاری بوده و خواهد بود؛ تا کلمه به کلمه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و نتایج اعتقادی آن در پرونده ولایت و برائت ما ثبت شود.

مباحث این کتاب در چند فصل با این عناوین مطرح شده اند: دعوت های شفاهی فاطمه (س) ، دعوت های عملی فاطمه (س) ، فریادهای کمک خواهی فاطمه (س) و تحلیل موضوعی دعوت های فاطمی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صرخه های زهرایی» منتشر شد/فریادهای حضرت زهرا مقابل سقیفه

«صرخه های زهرایی» منتشر شد/فریادهای حضرت زهرا مقابل سقیفه