مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-24اقتصادي

36 نقطه حادثه خیز استان سمنان ایمن سازی می شود


همان طور که در نشست شورای مدیریت تصادفات نیز مصوب شد، تا پایان سال جاری 36 نقطه حادثه خیر در سراسر استان ایمن سازی خواهد شد.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی 10 ماهه سال جاری تصادفات منجر به فوت در استان سمنان 15 درصد کاهش یافته است، بیان کرد: در ده ماهه سال گذشته 27 تصادف منجر به فوت در جاده های استان بودیم که امسال این میزان به 23 تصادف کاهش پیدا کرده است.

تصادفات منجر به جرح در این استان 25 درصد افزایش را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه نصب تابلو در روستاهای استان سمنان و معرفی جاذبه های گردشگری در زمره راهکارهای کاهش تصادفات جاده ای در استان است، بیان کرد: اخذ اعتبارات برای نقاط حادثه خیز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید برای آن تلاش شود.

اخذ اعتبارات حرم تا حرم استاندار سمنان ادامه داد: پروژه حرم تا حرم از جمله طرح های است که در سفر دوم رییس جمهور مطرح خواهد شد تا بتوانیم اعتبارات خوبی برای آن اخذ کنیم همچنین جذب سرمایه گذار برای ساخت طرح های گردشگری در استان مانند مجتمع های رفاهی و تفریحی بین راهی از دیگر مسائلی است که در کاهش تصادفات در سراسر استان نقش دارد.

هاشمی با بیان اینکه همانطور که در نشست شورای مدیریت تصادفات استان نیز مصوب شد، تا پایان سال جاری 36 نقطه حادثه خیر در سراسر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 نقطه حادثه خیز استان سمنان ایمن سازی می شود

36 نقطه حادثه خیز استان سمنان ایمن سازی می شود