مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-24سياسي

مسؤولین فنی معادن در نظارت ها کوتاهی نکنند


مدیرکل صمت گیلان در بازدید سرزده از معادن موقت رودخانه سپیدرود با بیان اینکه مسؤولین فنی معادن به عنوان بازوی اداره کل صمت در نظارت تخصصی بر عملکرد صحیح معادن هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری در جریان بازدید از معادن موقت رودخانه سپیدرود اظهار کرد: مسؤولین فنی معادن به عنوان بازوی اداره کل صمت در نظارت تخصصی بر عملکرد صحیح معادن هستند.

  وی با اشاره به رسالت نظام مهندسی معدن بر تربیت و نظارت فارغ التحصیلان معدن برای فعالیت بعنوان مسؤولین فنی افزود: انتظار می رود مسؤولین فنی معادن که در جایگاه چشم های نظارتی این اداره کل هستند با دقت نظر و با انعکاس گزارش های به موقع و فنی معادن به بهره برداری صحیح و قانونی در معادن کمک نمایند.

  به گفته مدیرکل صمت گیلان، پیمانکاران متخلف که به بهره برداری معادن، خارج از محدوده تعریف شده در مجوزشان اقدام کنند ضمن سلب صلاحیت و جریمه؛ به اتهام دست اندازی به انفال دولت، بدون معطلی به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

  پورحیدری با اشاره به برداشت شن و ماسه رودخانه ها توسط برخی از کامیون داران بیان کرد: نزدیکی رودخانه ها با مراکز دانه بندی و تخلیه مصالح، کاهش هزینه حمل و نقل، مرغوبیت این شن و ماسه نسبت به ماسه های کوهی سبب شده تا برخی افراد سودجو نسبت به برداشت بی رویه از بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولین فنی معادن در نظارت ها کوتاهی نکنند

مسؤولین فنی معادن در نظارت ها کوتاهی نکنند