مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-24ورزشي

محرومیت ملی پوش والیبال اوکراین به دلیل هم تیمی بودن با بازیکن روس!


رسانه های والیبالی جهان تایید کردند که فدراسیون والیبال اوکراین اجازه بازی به ملی پوش خود در لیگ ترکیه را به دلیل هم تیمی بودن با یک بازیکن روس نداده است.

- محرومیت ملی پوش والیبال اوکراین به دلیل هم تیمی بودن با بازیکن روس! رسانه های والیبالی جهان تایید کردند که فدراسیون والیبال اوکراین اجازه بازی به ملی پوش خود در لیگ ترکیه را به دلیل هم تیمی بودن با یک بازیکن روس نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ورد آف والی، فدراسیون والیبال اوکراین (FVU) پولویان، ملی پوش این کشور را از بازی برای تیم حکیم اوغلو ترکیه به دلیل هم تیمی بودن با الکسی نالوبین روس محروم کرد.

باشگاه بورسا در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی تایید کرد که نمایندگان FVU با این بازیکن تماس گرفته و خواستار ترک کردن تیم توسط این بازیکن خود شده اند.

پولویان تهدید شد که در صورت خارج نشدن از باشگاه ترکیه ای از تیم ملی اخراج می شود و دیگر جایی در تیم ملی ندارد.

FVU به تیم حکیم اوغلو اعلام کرده است که اگر بازیکن روس را از تیم خود حذف کند، فدراسیون والیبال اوکراین اجازه بازی به ملی پوش خود را در لیگ ترکیه خواهد داد.

گفته می شود پولویان هتل محل زندگی خود را ترک کرده است چرا که نالوبین هنوز در باشگاه بوده و در مسابقات تیم ترکیه ای شرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت ملی پوش والیبال اوکراین به دلیل هم تیمی بودن با بازیکن روس!

محرومیت ملی پوش والیبال اوکراین به دلیل هم تیمی بودن با بازیکن روس!