مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-24اقتصادي

روزانه 150 هزار لیتر بنزین یورو4 در اهواز توزیع می شود/ کمبود بنزین صحت ندارد


مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: با وجود افزایش روزانه مصرف بنزین، اما روزانه 150 هزار لیتر بنزین یورو 4 در سطح کلانشهر اهواز در حال توزیع است.

- عبدالکریم محمدی مدیر  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر کمبود بنزین یورو 4 در اهواز و کلانشهرها، اظهار کرد: به منظور توزیع مستمر بنزین یورو 4 مصرف روزانه باید به حدی باشد که بالاتر از نرمال نرود.

وی با بیان اینکه  در حالت طبیعی مصرف روزانه بنزین باید 85 میلیون لیتر در روز باشد، افزود:  در حال حاضر مصرف روزانه بنزین به بالاتر از 100 میلیون لیتر در روز رسیده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: با وجود افزایش روزانه مصرف بنزین،  اما روزانه 150 هزار لیتر بنزین یورو 4 در سطح کلانشهر اهواز در حال توزیع است.

محمدی بیان کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی شرکت پخش و دادستان اهواز به زودی حجم توزیع بنزین یورو 4 در اهواز افزایش پیدا می کند.

وی با تاکید بر عدم وجود کمبود در توزیع بنزین یورو 4 در اهواز، عنوان کرد: بنزین یورو 4 در سطح اهواز وجود دارد و برای توزیع مشکلی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 150 هزار لیتر بنزین یورو4 در اهواز توزیع می شود/ کمبود بنزین صحت ندارد

روزانه 150 هزار لیتر بنزین یورو4 در اهواز توزیع می شود/ کمبود بنزین صحت ندارد