مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-24سياسي

رومیکا؛ خانه امید بیماران مبتلا به سرطان


ساختمان رومیکا، با شعار رویش امید کاشان، روبروی پل شهید بهشتی، نشانی آشنای تاکسی های میدان معلم کاشان است که خانه امید بیماران مبتلا به سرطان در منطقه کاشان شده تا نشانی بر بانوی بی نشان، - ایسنا/اصفهان ساختمان رومیکا، با شعار رویش امید کاشان، روبروی پل شهید بهشتی، نشانی آشنای تاکسی های میدان معلم کاشان است که خانه امید بیماران مبتلا به سرطان در منطقه کاشان شده تا نشانی بر بانوی بی نشان، حضرت فاطمه زهرا(س) باشد و رنجی از خانواده این بیماران کم کند.

جوانان دهه 60 خورشیدی، که جوانی شان در بهداری رزمی جبهه های جنگ به درمان رزمندگان گذشت با هدف ترویج فرهنگ ایثار و نوع دوستی، موسسه خیریه امدادگران عاشورای کاشان را در سال 1389 راه اندازی کردند که یک سال بعد با شماره 384 در فهرست سازمان های مردم نهاد به ثبت رسید.

مدیرعامل موسسه امدادگران عاشورا کاشان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اندیشه و تلاش ما بر این است که از ابتلای شهروندان به سرطان جلوگیری کنیم و نگذاریم که بیماران مبتلا به سرطان، به علت مشکلات اقتصادی و کمبود امکانات دست از معالجه برداشته و تسلیم این درد شوند.

سید محسن تمدنی افزود: نیکوکاران کاشان، امسال 35 میلیارد ریال به 1726 مددجوی تحت پوشش رومیکا کمک کرده اند که با توجه به افزایش تعداد مددجویان و افزایش هزینه های در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رومیکا؛ خانه امید بیماران مبتلا به سرطان

رومیکا؛ خانه امید بیماران مبتلا به سرطان