مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-24سياسي

یزدیها از عملکرد پلیس ساختمانشان رضایت ندارند


عضو شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورا خطاب به شهردار یزد گفت: توقع بیشتری از پلیس ساختمان در سطح شهر یزد داریم چرا که در بسیاری از ساخت و سازها، - دستورالعمل های قانونی رعایت نمی شود.

محمد باقر پارساییان در این رابطه در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورا اسلامی شهر یزد گفت: یکی از اولویت های طرح پلیس ساختمان، نظارت بر ساخت و سازها در سطح شهر است، که از مرحله اول و قبل از شروع هر فعالیتی متقاضی در مسیر قانونی و برای دریافت مجوزهای لازم راهنمایی و در صورت بروز هر گونه تخلف، طبق قانون با موضوع برخورد شود.

عضور شورای شهر در ادامه افزود: این در حالی است که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای متعدد طرح، پلیس ساختمان در انجام وظایف خود موفق نبوده و در برخی موارد از ساخت و ساز های غیرمجاز جلوگیری نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، پارساییان در پایان گفت: برخی از ساخت و سازها علاوه بر اینکه غیر قانونی است و دستورالعمل ها در آن رعایت نمی شود، زیبنده شهر جهانی یزد نیست بر همین اساس ضرورت دارد طرح پلیس ساختمان بازنگری شود و فرآیند جدیدی برای آن طراحی شود تا شاهد شهری زیبا در شأن مردم دارالعباده باشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدیها از عملکرد پلیس ساختمانشان رضایت ندارند

یزدیها از عملکرد پلیس ساختمانشان رضایت ندارند