مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-24سياسي

رویکرد برنامه های دهه فجر در یزد امید و نشاط آفرین باشد


استاندار یزد با تاکید بر اینکه تمام برنامه های تبیینی با محوریت بیانیه گام دوم برگزار شود، گفت: رویکرد در برگزاری برنامه های دهه فجر باید امید آفرینی، - اعتمادآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه باشد.

مهران فاطمی در نشست ستاد دهه فجر استان یزد که عصر دوشنبه سوم بهمن در محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به این که در تاریخ ایران زمین، نقطه ای به عظمت پیروزی انقلاب نداریم، اظهار کرد: در ارتباط با انقلاب می توان گفت که انقلاب اسلامی ایران احیای مجدد اسلام واقعی بود.

وی با بیان اینکه فعالیت هایی که ما انجام می دهیم در قبال عظمت انقلاب بسیار کم است، گفت: مجموعه برنامه هایی که در این نشست ارائه شد، اگر با کیفیت و به خوبی برگزار شود تاثیرگذاری بالایی دارد.

استاندار گفت: برنامه هایی که در این نشست از سوی رسانه ها به عنوان نوآورانه اعلام شد را من هم موافق بودم و اعتقاد دارم در صورت خوب اجرا شدن منجر می شود که دهه فجر متفاوتی را شاهد باشیم.

مقام ارشد اجرایی استان با تاکید بر این که رویکرد ما در دهه فجر و به ویژه این دهه فجر باید امید آفرینی، اعتمادآفرینی و نشاط باشد، گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که جشن های دهه فجر ثواب و ارزش همانند جشن هایی دارد که برای اعیاد اهل بیت(ع) می گیریم و این تاکید ایشان به ویژه با توجه به وجود بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد برنامه های دهه فجر در یزد امید و نشاط آفرین باشد

رویکرد برنامه های دهه فجر در یزد امید و نشاط آفرین باشد