مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-24سياسي

کمک 68 میلیارد تومانی به نیازمندان تاکستان


رییس اداره کمیته امداد تاکستان گفت: طی 9 ماهه سال جاری بیش از 68 میلیارد تومان به نیازمندان شهرستان تاکستان در قالب های متفاوت از جمله اشتغالزایی کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمدرضایی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رسالت خویش دو وظیفه ترویج انفاق و نیکوکاری در میان اقشار مختلف مردم و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش را در میان نیازمندان و محرومان را دنبال می کند.

وی ادامه داد: بخشی از جامعه تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) به دلیل ناتوانایی های جسمی، به هیچ وجه توانایی کار را ندارند که لازم است خدمات لازم به آنها ارائه شود و بخش دیگری از محرومان با توجه به توانایی هایی که دارند، به سمت اشتغال زایی هدایت می شوند.

رییس کمیته امداد تاکستان اضافه کرد: در شهرستان تاکستان طی 9 ماهه سال جاری اقشار مختلف مردم نیکوکار و خیر برای کمک به محرومان بیش از 23 میلیارد و 591 میلیون تومان اهدا کرده اند که از این مبلغ بیش از 9 میلیارد و 855 میلیون تومان توسط اقشار مختلف مردم در 24 مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از یک میلیارد و 281 میلیون تومان صدقه واریز مردم در 19 هزار و 56 صندوق صدقه و بیش از چهار میلیارد و 64 میلیون تومان کمک سه هزار و 608 حامی به یک هزار و 103 فرزند محسنین و 185 فرزند یتیم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 68 میلیارد تومانی به نیازمندان تاکستان

کمک 68 میلیارد تومانی به نیازمندان تاکستان