مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-24حوادث

دستبند پلیس بر دستان سارق در پوشش پرستار خانگی


با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب، خانمی که در پوشش پرستار خانگی اقدام به سرقت از افراد سالخورده می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

- سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (چهارم بهمن ماه) در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و شکایت احدی از شهروندان مبنی برسرقت مقادیری طلا و جواهرات و وجه نقد از یک خانم سالخورده در پوشش پرستار خانگی در شهرستان میناب، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد که یک خانم تحت عنوان پرستار خانگی پس از سرقت مقادیری طلاجات به استان فارس متواری شده و پس از 7 ماه به شهرستان میناب برگشته که ضمن شناسایی مخفیگاه وی با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی متهمه دستگیر شد.

سردار جعفری اظهار کرد: سارق دستگیر شده پس از مواجه شدن با دلائل و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و معترف شد با زیر نظر گرفتن افراد سالخورده جهت پرستاری و نگهداری از آنها ازطریق اعلامیه مشغول به کار می شده و پس از جلب اعتماد آنان اقدام به سرقت می کرده است.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در این سرقت نیز پس از چند روز پرستاری در منزل یک خانم سالخورده 91 ساله در فرصت مناسب با خوراندن داروی بیهوشی و خواب آور به وی 300 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان سارق در پوشش پرستار خانگی

دستبند پلیس بر دستان سارق در پوشش پرستار خانگی