مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-24سياسي

آغاز طرح «تسهیلگری جمعیت و خانواده» همزمان با ایام الله دهه فجر


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رزن از آغاز طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی طی دهه فجر در رزن اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر ناظمی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان رزن که با موضوع هماهنگی برنامه های اجرایی بزرگداشت ایام الله دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: کمیته های مربوطه در این زمینه در سطح شهرستان تشکیل و برنامه ریزی ها به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه های کمیته بانوان ستاد دهه فجر نیاز به همراهی و همکاری تمامی مشاورین امور بانوان در دستگاه های اجرایی است، اضافه کرد: تجلیل از بانوان کارآفرین، خیر، نخبه، مقام آور قرآنی، برگزاری پنل های تخصصی با محوریت زنان و پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره شهدا در سطح روستاها و شهر، رونمایی از کتاب با محوریت زنان در دهه فجر در پیش گرفته می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رزن از آغاز طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح رزن، شهر دوستدار خانواده از آبانماه در شهرستان آغاز شده و در این زمینه، طرح آمایش و استحکام بخشی خانواده در هشت دوره برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «تسهیلگری جمعیت و خانواده» همزمان با ایام الله دهه فجر

آغاز طرح «تسهیلگری جمعیت و خانواده» همزمان با ایام الله دهه فجر