مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-24اقتصادي

از محدودیت صادرات مرغ تا سدی به نام بخشنامه های یک شبه


تعدادی از صاحب نظران و فعالان اقتصادی کرمانشاه در نشست با سرکنسول ایران در اربیل عراق به بیان چالش های پیش روی صادرات خصوصا صادرات محصولات کشاورزی پرداختند.

- از محدودیت صادرات "مرغ" تا سدی به نام بخشنامه های یک شبه ایسنا/کرمانشاه تعدادی از صاحب نظران و فعالان اقتصادی کرمانشاه در نشست با سرکنسول ایران در اربیل عراق به بیان چالش های پیش روی صادرات خصوصا صادرات محصولات کشاورزی پرداختند.

برومند چهارآیین رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی مادر تخصصی توسعه صنعت طیور کشور در این نشست از مشکلات صادرات مرغ به عراق یاد کرد و گفت: تنها استان کرمانشاه می تواند مرغ وارداتی مورد نیاز اقلیم کردستان عراق را تامین کند.

وی با اشاره به ظرفیت قابل توجه تولید مرغ در کشور و کرمانشاه، افزود: هم اکنون بدون آنکه نیازمند سرمایه گذاری جدیدی باشیم، دو برابر نیاز داخلی کشور تولید مرغ داریم که می توان مازاد آن را به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر کرد.

چهارآیین ظرفیت صادراتی که مرغ ایران دارد را حدود یک میلیون تن در سال برآورد کرد و ادامه داد: این در حالیست که در سال هایی که بیشترین صادرات را داشتیم تنها به رکورد صادراتی 150 هزار تن رسیدیم.

رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی مادر تخصصی توسعه صنعت طیور کشور از وجود 400 کشتگارگاه طیور در کشور هم خبر داد که 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از محدودیت صادرات مرغ تا سدی به نام بخشنامه های یک شبه

از محدودیت صادرات مرغ تا سدی به نام بخشنامه های یک شبه