مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:072023-01-24اقتصادي

کشت قراردادی و تضمین خرید گندم از کشاورزان نکایی


سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان نکا با اشاره به اینکه کشت قراردادی از مهم ترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در تولید و تأمین محصولات استراتژیک کشور است، - گفت: در این نوع کشت، دولت به کشاورز این اطمینان را می دهد که در زیان تولید با او شریک است و سود حاصل را فقط برای کشاورز می خواهد.

سعید صمدی زرینی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کشت قراردادی تردید در هزینه های بالای تولید و تامین کودهای مورد نیاز را کاهش و آینده روشنی پیش روی کشاورزان قرار می دهد، اظهار کرد: در این نوع کشت، دولت از ابتدای کاشت محصول همراه کشاورزان و در هزینه های تولید کمک حال آن ها است، اقدامات ترویجی رایگان برای آنها ارائه می دهد و در زمان خرید، محصولات را تضمینی و به ارزش روز خریداری می کند.

وی با اشاره به اینکه کشت قراردادی از مهم ترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در تولید و تأمین محصولات استراتژیک کشور است، افزود: در این نوع کشت، دولت به کشاورز این اطمینان را می دهد که در زیان تولید با او شریک است و سود حاصل را فقط برای کشاورز می خواهد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان نکا، تصریح کرد: دولت با خرید محصولات کشت قراردادی در مراکز خرید شهرستان ها از قاچاق و یا خرید توسط دلالان جلوگیری می کند و این گام بلندی برای خودکفای تولید محصولات اساسی و استراتژیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت قراردادی و تضمین خرید گندم از کشاورزان نکایی

کشت قراردادی و تضمین خرید گندم از کشاورزان نکایی