مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 08:002023-01-24اقتصادي

یک طرفه شدن همزمان 3 خیابان در گرگان پیشنهاد پلیس برای رفع ترافیک


رییس پلیس راهور گلستان با اشاره به نقش آفرینی دلایل مختلف در تشدید ترافیک شهر گرگان، گفت: یک طرفه شدن همزمان سه خیابان گرگان یکی از پیشنهادات پلیس برای کاهش ترافیک مرکز گلستان است.

- سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موارد مختلفی در تشدید ترافیک خودرو در سطح خیابان های شهر گرگان تأثیرگذار هستند که افزایش روزشمار تعداد خودروها و ثابت ماندن معابر و خیابان های شهر از جمله مهم ترین این دلایل به حساب می آید.

رییس پلیس راهور گلستان افزود: پلیس به عنوان یکی از اعضای شورای ترافیک چند پیشنهاد برای تسهیل آمد و شد خودروها به شورای ترافیک شهرستان گرگان ارائه داده که یکی از این پیشنهادها یک طرفه شدن همزمان سه خیابان در این شهر است.

وی گفت: با بررسی های میدانی و اقدامات کارشناسی انجام شده پلیس پیشنهاد داد تا خیابان امام خمینی (ره) حد فاصله چهارراه میدان تا میدان شهرداری از غرب به شرق، خیابان شهدا از جنوب به شمال و خیابان شهید رجایی در محدوده آتش نشانی تا چهارراه میدان از شمال به جنوب یک طرفه شود.

مهاجر بسطامی افزود: در بسته پیشنهادی پلیس لاین (خط) اختصاصی برای اتوبوس ها و تاکسی ها در مسیرهای متضاد طرح، پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طرفه شدن همزمان 3 خیابان در گرگان پیشنهاد پلیس برای رفع ترافیک

یک طرفه شدن همزمان 3 خیابان در گرگان پیشنهاد پلیس برای رفع ترافیک