مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 07:552023-01-24اقتصادي

تأمین سوخت بازگشایی مدارس از محل صرفه جویی گاز خانگی


سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی با اشاره به بازگشایی مدارس استان از روز سه شنبه چهارم بهمن ماه جاری، گفت: همکاری و همراهی مردم در صرفه جویی مصرف گاز خانگی منجر به بازگشایی مدارس و البته با اولویت در نظر گرفتن سوخت جایگزین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده امروز با بیان این مطلب در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان در جمع خبرنگاران، گفت: مردم موضوع صرفه جویی در مصرف گاز در بخش خانگی را جدی بگیرند، چراکه هشدارهای هواشناسی در خصوص پابرجا بودن موج سرما و برودت هوا در سراسر استان همچنان تا پایان هفته ادامه دارد.

وی ضمن تشکر و عذرخواهی از صاحبان صنایع استان که واحدهای تولیدی آنها بدلیل افت فشار گاز ناشی از برودت بی سابقه هوا و ماندگاری سرما در استان تعطیل شد، گفت: این تعطیلی ها صرفاً در جهت تأمین گاز بخش خانگی و عدم قطع شدن آن صورت گرفت و ان شاء الله با بهبود شرایط از هفته آینده به مرور وصل خواهند شد.

معاون استاندار با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی طی 10 روز گذشته همراهی خوبی با شرکت گاز در راستای صرفه جویی در مصرف داشتند و هر چه که جلوتر رفتیم این همراهی ها بیشتر شد، افزود: صرفه جویی مردم در بخش خانگی باعث شد تا بتوانیم مصوبه بازگشایی مدارس براساس صرفه جویی بخش خانگی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سوخت بازگشایی مدارس از محل صرفه جویی گاز خانگی

تأمین سوخت بازگشایی مدارس از محل صرفه جویی گاز خانگی