مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 07:452023-01-24اقتصادي

ازنگری طرح هادی در 109 روستای آذربایجان شرقی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون طرح هادی 109 روستای استان مورد بازنگری قرار گرفته است.

- حجت الله سروری، با بیان اینکه تاکنون در 2 هزار و 20 روستای بالای 20 خانوار استان نقشه برداری و مطالعه طرح هادی انجام شده است افزود: با توسعه روستاها و ایجاد نیاز جدید برای تامین مسکن برای مردم در سال های اخیر در مجموع طرح هادی در 600 روستای استان بازنگری شده است.

وی با اشاره به اینکه با گسترش خدمات بنیاد مسکن در روستاها و اجرای طرح های عمرانی، جمعیت روستاها در حال افزایش است اظهار کرد: با توجه به نیاز ساکنان روستاها به ساخت و ساز جدید، طرح های هادی مصوب شده قبلی که معمولا یک یا چند مرحله آن اجرا شده مورد بازنگری قرار گرفته است و شرایط ساخت و ساز قانونمند در روستاها تسهیل می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح هادی نقشه توسعه 10 ساله روستاها است گفت: این طرح در یک هزار 100 روستای استان از یک تا سه مرحله اجرا شده و علاوه بر حفظ نمای کلی روستا، چهره آن ها را نیز دگرگون کرده است.

وی با اشاره به آسفالت 250 کیلومتر از معابر روستاهای استان در سال جاری ادامه داد: بنیاد مسکن در قالب طرح هادی روستایی و معبرگشایی، احداث خیابان اصلی روستا و اعطای تسهیلات بانکی، گام اول توسعه روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازنگری طرح هادی در 109 روستای آذربایجان شرقی

ازنگری طرح هادی در 109 روستای آذربایجان شرقی