مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 07:302023-01-24ورزشي

9700 سرباز خراسان جنوبی آموزش و مهارت های شغلی را فرا گرفتند


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه مهارت آموزی و مهارت افزایی حلقه مفقوده اشتغال پایدار در کشوراست، گفت: در همین راستا تعداد 9700 سرباز آموزش و مهارت های شغلی را با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسین خسروی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آغاز سومین دوره طرح سرباز مهارت استان اظهار داشت: ایجاد اشتغال فراگیر و پایدار در طرح سرباز مهارت، سالانه براساس اعلام ظرفیت از سوی وزارت ورزش و جوانان در استان برگزار می شود.

وی افزود: در سال گذشته تعداد 9700 سرباز آموزش و مهارت های شغلی را با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی و مراکز نظامی و انتظامی فرا گرفتند.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: با کمک و همراهی مجموعه های همکار امسال نیز تلاش خواهد شد در اجرای این طرح از تمام ظرفیت و قابلیت های مراکز آموزشی و نظامی استفاده شود تا آموزش های ارائه شده به لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کند.

خسروی یادآور شد: باید فضایی مهیا شود تا جوانان بتوانند بعد از سپری کردن دوران مقدس سربازی در کمترین زمان ممکن جذب بازار کار شوند و زمینه ازدواج آسان  آگاهانه، بهنگام و پایدار برای آن ها فراهم شود و شاهد فرزند آوری  حضور و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9700 سرباز خراسان جنوبی آموزش و مهارت های شغلی را فرا گرفتند

9700 سرباز خراسان جنوبی آموزش و مهارت های شغلی را فرا گرفتند