مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-23سياسي

ماه رجب غوغای مناجات و نزول رحمت الهی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ماه رجب غوغای راز و نیاز، مناجات، رحمت و بخشش الهی است که در آن باید فرصت را مغتنم شمرد.

- حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در این ماه که تمام روزهای آن به دعا، راز و نیاز و مناجات آکنده است، به راحتی می توان از رحمت بی پایان الهی بهره برده و برای آخرت ذخیره ای ارزشمند اندوخت.

وی تصریح کرد: در این ماه مؤمنان فرصت پیدا می کنند تا با نزدیکی بیشتر به درگاه الهی دعا و مناجات کرده و طلب غفران و رحمت الهی کنند که جامعه ما امروز به شدت به چنین فضای معنوی و ارزشی نیاز دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: این ماه پرنعمت الهی را باید پاس داشته و قدر آن را بدانیم که آغازین روز آن با ولادت امام محمد باقر به زیبایی زینت پیدا کرده و قطعاً مؤمنان از فضیلت این ماه به ویژه اول، نیمه ماه رجب و آخر این ماه برای روزه داری و اعمال معنوی دیگر استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام ستوده افزود: در این ماه 13 تا 15 رجب به عنوان ایام البیض و اعتکاف نامگذاری شده که از این فرصت نیز می توان به شایستگی برای خودسازی بیشتر استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در روایات و احادیث به کرات آمده که روزه داری در این ماه زمینه بخشودگی گناهان را فراهم کرده و به مؤمنان مژده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه رجب غوغای مناجات و نزول رحمت الهی است

ماه رجب غوغای مناجات و نزول رحمت الهی است