مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 22:502023-01-23اقتصادي

139 پروژه در دهه فجر در شهرستان بم افتتاح و کلنگ زنی می شود


فرماندار بم از افتتاح و کلنگ زنی 139 پروژه عمرانی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار 445 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرماندار بم از افتتاح و کلنگ زنی 139 پروژه عمرانی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار 445 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

محمد برزنگ سوم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بزرگترین پروژه های شهرداری بم کلنگ زنی فاز دوم نهضت آسفالت است که 800 هزار مترمربع آسفالت با اعتبار 240 میلیارد تومان آغاز می شود که تمام اعتبار این پروژه از منابع داخلی تامین شده است.

وی ادامه داد: سه طرح کشاورزی با اعتباری بیش از 137 میلیارد ریال و ایجاد 37 شغل در منطقه شامل: دو طرح گلخانه و یک واحد بسته بندی خرما و ذخیره سازی و نگهداری موادغذایی در سردخانه در دهه فجر در شهرستان بم افتتاح می شود.

فرماندار بم با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر موضوع جهاد تبیین باید مهمترین راهبرد باشد، اظهار کرد: شعار دهه فجر امسال ایران استوار؛ 44 سال اقتدار است و باید تلاش کنیم جشن های دهه فجر ادامه دار باشد چرا که موجودیت دین و حرکت در این مسیر به علت وجود انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد قابل دفاع مسئولان باید برای مردم تبیین و تشریح شود، خواستار اجرای برنامه های متفاوت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

139 پروژه در دهه فجر در شهرستان بم افتتاح و کلنگ زنی می شود

139 پروژه در دهه فجر در شهرستان بم افتتاح و کلنگ زنی می شود