مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 22:452023-01-23سياسي

امروز میدان جهاد نسل جوان ما حضور هوشمند و قدرتمندانه در فضای مجازی است


معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: امروز میدان جهاد نسل جوان ما حضور هوشمند، قدرتمندانه، هنرمندانه و عالمانه در فضای مجازی است؛ - ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: امروز میدان جهاد نسل جوان ما حضور هوشمند، قدرتمندانه، هنرمندانه و عالمانه در فضای مجازی است؛ باید خاکریز مقاومت و ایستادگی در برابر نظام کفر و الحاد را در فضای مجازی با بهره گیری از سکوهای رسانه ای ایجاد کنیم.

علی اصغر جعفری دوشنبه سوم بهمن ماه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سیرجان اظهار کرد: فعالان فضای مجازی در این عرصه پرچمداران جهاد تبیین و مشعل داران صلاح و رستگاری هستند.

وی افزود: گرچه فضای مجازی میدانی است که نظام سلطه ایجاد کرده تا تفکر خود را بر جهان مستولی کند اما خیلی اتوکشیده و مرتب و به فرمایش مقام معظم رهبری با دستکش مخملی خدمات خود را ارزان و رایگان و در دسترس عرضه می کند.

جعفری بیان کرد: فضای مجازی فرصتی فوق العاده و مناسب برای ترویج معارف اسلامی و تأثیرگذاری در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی در عرصه های ملی و بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز میدان جهاد نسل جوان ما حضور هوشمند و قدرتمندانه در فضای مجازی است

امروز میدان جهاد نسل جوان ما حضور هوشمند و قدرتمندانه در فضای مجازی است