مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-23اقتصادي

افتتاح 81 طرح عمرانی و اجتماعی بهزیستی استان مرکزی در دهه فجر


سرپرست اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: 81 طرح عمرانی و اجتماعی در حوزه اشتغال، مسکن و درمانی با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد و 200 میلیون ریال همزمان با دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: 81 طرح عمرانی و اجتماعی در حوزه اشتغال، مسکن و درمانی با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد و 200 میلیون ریال همزمان با دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

محمد زیدوند دوشنبه سوم بهمن ماه 1401 در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: 50 واحد اشتغال و 30 واحد مسکونی جمعا با اعتبار 80 میلیارد تومان از جمله طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال است.

وی بیان کرد: 50 واحد اشتغال در حوزه خوداشتغالی بوده که برای هر متقاضی 100 میلیون تومان تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال پرداخت شده که شامل امور صنفی، تولیدی و دامداری است و در ادامه فعالیت می توانند برای افراد دیگر با دریافت تسهیلات توسعه ای فرصت شغلی ایجاد کنند.

زیدوند به تشکیل قرارگاه شهید فیاض بخش بهزیستی استان در حوزه اجتماعی اشاره کرد و با اشاره به بهره برداری آن در دهه فجر به طور رسمی افزود: تخصصی کردن فعالیت ها و پیشگیری و نیز درمان آسیب های اجتماعی از جمله موضوعاتی است که بهزیستی استان با هم افزایی بین بخشی با دستگاه های اجرایی در قالب فعالیت این قرارگاه دنبال می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 81 طرح عمرانی و اجتماعی بهزیستی استان مرکزی در دهه فجر

افتتاح 81 طرح عمرانی و اجتماعی بهزیستی استان مرکزی در دهه فجر