مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-23اقتصادي

گاز 13 ویلای بدمصرف در روستاهای قم قطع شد


انشعاب گاز 13 مشترک بدمصرف که به اخطارهای شرکت گاز بی توجه بوده اند؛ قطع شده است.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: انشعاب گاز 13 مشترک بدمصرف که به اخطارهای شرکت گاز بی توجه بوده اند؛ قطع شده است.

مرتضی خوش لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم امروز 3بهمن ماه طی گفت وگویی با بیان این که از ابتدای فصل سرد سال تاکنون، نزدیک به 12 هزار پایش در سطح استان توسط شرکت گاز استان قم انجام شده است، اظهار کرد: در روستاهای خوش نشین استان قم تاکنون 550 مورد ملک پرمصرف با کاربری مسکونی شناسایی شده است.

وی با بیان این که برای مشترکان پرمصرف شهری و روستایی بالغ بر 5 هزار پیامک اخطار کاهش مصرف ارسال شده است، تصریح کرد: در این بین انشعاب گاز 13 مشترک بدمصرف که به اخطارهای شرکت گاز بی توجه بوده اند؛ قطع شده است.

خوش لهجه در ادامه با اشاره به جدیت شرکت گاز در برخورد با مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز، خاطرنشان کرد: در روستاهای قم اگر موردی باشد که تاکنون توسط گروه های پایش شرکت گاز استان قم شناسایی نشده؛ به این دلیل بوده است که تعداد مشترکان ما در این مناطق، با تعداد و ظرفیت گروه های پایش ما متناسب نیست.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم افزود: با این حال به هنگام محاسبه قبوض، مشترکان پرمصرف و بدمصرف شناسایی و بر اساس تعرفه های جدید مصوب هیئت دولت، هزینه زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 13 ویلای بدمصرف در روستاهای قم قطع شد

گاز 13 ویلای بدمصرف در روستاهای قم قطع شد