مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-23اقتصادي

دهه فجر امسال 44 کیلومتر به طول راه های هرمزگان افزوده می شود


در دهه فجر امسال با بهره برداری از 6 طرح راهسازی با هزینه ای افزون بر پنج هزار و 100 میلیارد ریال، 44 کیلومتر به طول راه های استان افزوده می شود.

- بندرعباس - معاون راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در دهه فجر امسال با بهره برداری از 6 طرح راهسازی با هزینه ای افزون بر پنج هزار و 100 میلیارد ریال، 44 کیلومتر به طول راه های استان افزوده می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، افراسیاب کمالی بیان داشت: در دهه فجر امسال طرح بهسازی و تعریض محور سیاهو به طول 2 کیلومتر، احداث رینگ جزیره لارک به طول پنج کیلومتر، احداث بزرگراه بندرعباس-لار به طول 16 کیلومتر، احداث راه اصلی چیرییه- مقام به طول 2.

5 کیلومتر، احداث راه اصلی جناح-مراغ به طول 17 کیلومتر و احداث پل شریفی سه به طول 260 متر و 2 کیلومتر راه های طرفین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: همچنین دهه فجر امسال هفت طرح ساختمانی با هزینه ای افزون بر 282 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که شامل احداث مرکز فرهنگی فاطمه الزهرا (س) و 6 سالن ورزشی در نقاط محروم استان شامل سالن ورزشی چوخون ، گونمردی ، هنگوییه ، توریان ، کنخ و دیوان است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان همچنین با اشاره به 249 کیلومتر طرح های درحال احداث حوزه راهسازی در استان اظهار کرد: این طرح ها در قالب 10 طرح بزرگراهی به طول 108 کیلومتر، 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر امسال 44 کیلومتر به طول راه های هرمزگان افزوده می شود

دهه فجر امسال 44 کیلومتر به طول راه های هرمزگان افزوده می شود