مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:452023-01-23اجتماعي

پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در اردبیل برگزار شد


دبیر موسسه مردم نهاد سرای مهر و امید گفت: پویش جمع آوری لباس گرم به همت موسسات مردم نهاد و با هدف کمک به خانواده های نیازمند در اردبیل برگزار شد.

- ایرج عزیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پویش جمع آوری لباس گرم به همت مؤسسات مردم نهاد برگزار شد که در این پویش با کمک خیرین 185 دست انواع لباس گرم خریداری و در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت شهرستان اردبیل توزیع شد.

وی هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی و تقویت احساس مسئولیت اجتماعی شهروندان و جلب مشارکت آنان در فعالیت های خیرخواهانه دانست و گفت: 100 دست لباس بچه گانه زمستانی، 50 دست لباس گرم زنانه، 20 دست لباس زمستانی مردانه و 15 جفت کفش از جمله اقلام توزیع شده در بین خانوارهای کم برخوردار اردبیلی بود.

دبیر مؤسسه مردم نهاد سرای مهر و امید با بیان اینکه در این پویش همچنین 2 دستگاه بخاری خریداری و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت، افزود: این پویش با مدیریت در دو مرحله فراخوان و جمع آوری و تفکیک و دسته بندی و توزیع، برنامه ریزی و اجرایی شد.

عزیزی همچنین از تداوم اجرای این پویش در سطح استام خبر داد و گفت: از اعضای مؤسسات و خیرین استان دعوت می شود تا با اهدای لباس های زمستانی و یا کمک های نقدی در تأمین لباس گرم برای خانواده های کم برخوردار مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در اردبیل برگزار شد

پویش جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در اردبیل برگزار شد