مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-23اقتصادي

چند و چون تأمین سوخت برای بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی


سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی با اشاره به بازگشایی مدارس استان از روز سه شنبه چهارم بهمن ماه جاری، گفت: همکاری و همراهی مردم در صرفه جویی مصرف گاز خانگی منجر به بازگشایی مدارس و البته با اولویت در نظر گرفتن سوخت جایگزین شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی با اشاره به بازگشایی مدارس استان از روز سه شنبه چهارم بهمن ماه جاری، گفت: همکاری و همراهی مردم در صرفه جویی مصرف گاز خانگی منجر به بازگشایی مدارس و البته با اولویت در نظر گرفتن سوخت جایگزین شد.

علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه 3 بهمن در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان گفت: مردم باید موضوع صرفه جویی در مصرف گاز در بخش خانگی را جدی بگیرند، چراکه هشدارهای هواشناسی در خصوص پابرجا بودن موج سرما و برودت هوا در سراسر استان همچنان تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن تشکر و عذرخواهی از صاحبان صنایع استان که واحدهای تولیدی آنها بدلیل افت فشار گاز ناشی از برودت بی سابقه هوا و ماندگاری سرما در استان تعطیل شد، افزود: این تعطیلی ها صرفاً در جهت تأمین گاز بخش خانگی و عدم قطع شدن آن صورت گرفت و با بهبود شرایط از هفته آینده به مرور وصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند و چون تأمین سوخت برای بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی

چند و چون تأمین سوخت برای بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی