مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-23سياسي

200 پروژه در اراک در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود


در ایام الله دهه فجر 200 پروژه با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر هادی عصر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر با اشاره به مهمترین اقدامات دستگاه های اداری و اجرایی اراک در یکسال گذشته اظهار داشت: در طی چهارده ماه گذشته فرمانداری اراک به کمک سایر دستگاه ها اقدامات مختلفی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و سایر بخش ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پروژه های عمرانی بسیاری از پروژه های ناتمامی که از آنها به عنوان آثار تاریخی نام برده می شد گشایش های خوبی انجام شده است، گفت: این پروژه ها به دلایل مختلفی از جمله کمبود اعتبار رها شده بود که با اقدامات و پیگیری های لازم و با همکاری دستگاه ها هم اکنون با سرعت و روند قابل توجهی رو به اتمام و بهره برداری هستند.

فرماندار اراک افزود: پروژه های متعددی از جمله کتابخانه مرکزی، بیمارستان 96 تخت خوابی، تخصصی زنان و زایمان، پروژه تقاطع غیر همسطح سنجان، تکمیل طرح آبرسانی شهرستان اراک از سد کمال صالح و… نیمه تمام مانده بود که برخی از این پروژه ها در دهه فجر افتتاح می شوند.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر در اراک بیان کرد: در این ایام 200 پروژه با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد تومان که 180 پروژه آن افتتاحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 پروژه در اراک در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

200 پروژه در اراک در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود