مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-23اقتصادي

پرونده آبرسانی به بخش «موران» در هفته دولت بسته خواهد شد


پرونده آبرسانی پایدار روستایی به بخش موران گرمی با تکمیل فازهای دوم و سوم در هفته دولت سال آینده بسته خواهد شد.

- گرمی- فرماندار شهرستان گرمی گفت: پرونده آبرسانی پایدار روستایی به بخش موران گرمی با تکمیل فازهای دوم و سوم در هفته دولت سال آینده بسته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مولایی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی با اشاره به حجم عملیات آبرسانی به بخش مرزی موران اظهار کرد: در بحث آبرسانی به 62 روستای این بخش مرزی با اعتبار 42 میلیارد تومان عملیات فاز اول به اتمام و بهره برداری رسیده است.

وی افزود: فازهای دوم و سوم این پروژه به ترتیب در سوم خرداد و هفته دولت سال آینده به اتمام می رسد و به این ترتیب پرونده آبرسانی پایدار به روستاهای این بخش برای همیشه بسته خواهد شد.

فرماندار شهرستان گرمی از تخصیص 30 میلیارد تومان اعتبار ملی سهم شهرستان گرمی از مجموع 70 میلیارد تومان برای ادامه احداث عملیات دو بانده کردم محور گرمی _بیله سوار در حوزه شهرستان گرمی نیز خبر داد و تصریح کرد: این عملیات در حوزه شهرستان گرمی از مسیر گرمی شروع شده و تا دهستان انجیرلو ادامه خواهد داشت.

مولایی با تاکید بر تلاش و اهتمام مجدانه و استفاده از همه ظرفیت های دستگاه های اجرایی در حوزه کاری خود در سطح شهرستان گفت: تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده آبرسانی به بخش «موران» در هفته دولت بسته خواهد شد

پرونده آبرسانی به بخش «موران» در هفته دولت بسته خواهد شد