مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-23اجتماعي

بی خطرسازی یک هزار و 457 تن پسماند عفونی در مراکز درمانی اردبیل


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت:امسال تاکنون یک هزار و 457 تن پسماند عفونی در مراکز درمانی و بیمارستان های استان بی خطرسازی شده و به محل های دفن انتقال داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور عصر دوشنبه در سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان اردبیل اظهار کرد: امسال تاکنون یک هزار و 457 تن پسماند عفونی در مراکز درمانی و بیمارستان های استان بی خطرسازی شده و به محل های دفن انتقال داده شده است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب نحوه مدیریت پسماندهای عفونی و همچنین پسماندهای شیمیایی و دارویی استان اردبیل گفت: همچنین مقدار 38 تن پسماند شیمیایی و دارویی جهت امحا به مراکز مجاز امحا در سایر استان ها ارسال شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: مدیریت پسماند مؤلفه اصلی توسعه پایدار در روستاها است و باید مسئولان در مناطق روستایی نسبت به رعایت قوانین زیست محیطی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

قاسم پور با بیان اینکه عدم مدیریت پسماند مناطق روستایی زمینه آلودگی آب و خاک را بیشتر می کند؛ گفت: باید نسبت به این مسئله برنامه ریزی ویژه ای تدبیر شود و دهیاران نیز باید در مدیریت پسماند مناطق روستایی اهتمام داشته باشند و زمینه فرهنگ سازی را نیز در بین اهالی فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خطرسازی یک هزار و 457 تن پسماند عفونی در مراکز درمانی اردبیل

بی خطرسازی یک هزار و 457 تن پسماند عفونی در مراکز درمانی اردبیل