مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:202023-01-23سياسي

الهیان: اروپایی ها عاقل باشند


پیشنهاد ما آن است که اگر شورای اروپا علیه سپاه مصوبه ای را نهایی کند، در مذاکرات برجامی تجدیدنظر جدی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، زهره الهیان در گفتگو با مهر در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: اقدام سیاسی و تبلیغاتی اتحادیه اروپا مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی به هیچ وجه پایه حقوقی ندارد و نشان از اوج هراس کشورهای غربی نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد امنیت برای منطقه و جهان است، تصریح کرد: مبارزه بی امان سپاه پاسداران با داعش در منطقه و پیروزی بر گروه های تروریستی از دستاوردهایی است که باعث شد جان ملت های مظلوم و بی دفاع نجات پیدا کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این اقدام اروپایی ها نشان دهنده بغض و هراس برخی از کشورهای غربی است، البته تحلیل ما این است که کشورهای اروپایی توسط گروه های تروریستی مانند منافقین تحریک شدند و این اقدام را علیه سپاه انجام دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: اروپایی ها عاقل باشند

الهیان: اروپایی ها عاقل باشند