مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-23سياسي

مهمانان خارجی کنگره زنان تأثیرگذار چه کسانی بودند؟


میزبانی ایران از یک اجلاس کاملا زنانه به مذاق رسانه های غربی و همسویان داخلی آنها خوش نیامده و در یکی دو روز گذشته ترکیب حاضر در این کنگره بین المللی را دستمایه تهاجم و تخریب این کنگره قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، پس از آنکه رسانه های غربی در ماههای گذشته تمام تلاش خود را کردند تا از جمهوری اسلامی ایران چهره ای ضد زن و مخالف حقوق بشر به افکار عمومی جهان منعکس کنند، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با پیشگامی جمیله علم الهدی همسر رییس جمهوری اسلامی ایران که یکی از اساتید ودانشگاهیان کشور است، اجلاسی را تحت عنوان اولین کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار به میزبانی تهران برگزار کرد.

در این اجلاس علاوه بر اساتید، نخبگان و دانشگاهیان زن بسیاری از کشورها، همسران چند رییس جمهور و نخست وزیر کشورها نیز حاضر بودند.

همین امر یعنی میزبانی ایران از یک اجلاس کاملا زنانه به مذاق رسانه های غربی و همسویان داخلی آنها خوش نیامد و در یکی دو روز گذشته ترکیب حاضر در این کنگره بین المللی را دستمایه تهاجم و تخریب این کنگره قرار دادند.

این در حالی است که بررسی های برنا نشان می دهد تعدادکشورهای شرکت کننده در این همایش بین المللی 64 کشور است و همسران روسای جمهور صربستان و ارمنستان و نخست وزیران قرقیزستان و بورکینافاسو در آن حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانان خارجی کنگره زنان تأثیرگذار چه کسانی بودند؟

مهمانان خارجی کنگره زنان تأثیرگذار چه کسانی بودند؟