مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:552023-01-23سياسي

رونق گردشگری در مکران نیازمند رفع موانع توسعه آن است


با رفع موانع موجود توسعه در مکران، می توانیم به رونق سرمایه گذاری در گردشگری این منطقه کمک کنیم که این موضوع، به تامین امنیت منطقه نیز کمک می کند.

- باشگاه خبرنگاران توانا ام البین خسروی: پیش نشست چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران با محوریت حکمرانی و تاکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریا محور برگزار شد.

در این همایش معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چند تن از معاونان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برخی اعضای هیات علمی دانشگاه های امام صادق(ع) و شهید بهشتی و نیز کارشناسان و پژوهشگران این حوزه حضور داشتند و درباره موانع چالش ها و فرصت های توسعه مکران سخن گفتند.

در این نشست معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره عملکرد نیروی دریایی ارتش در حوزه مکران گفت: نیروی دریایی ارتش بی ادعا و موثر وظیفه خود را در مکران انجام داده است، اگر نیروی دریایی امنیت را در حوزه مکران تامین نمی کرد امروزه ما نمی توانستیم درباره گردشگری صحبت کنیم.

نیروی دریایی بیشتر از وظایف خود در سواحل مکران زیر ساخت ایجاد کرده است.

علی اصغر شالبافان گفت: باید بررسی کنیم که مشکلی وجود دارد که با وجود همایش های متعدد و برنامه و پژوهش ها در این دراین حوزه اتفاق در خوری نمی افتد و فرامین رهبر معظم انقلاب محقق نمی شود، دیگران از ظرفیت هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق گردشگری در مکران نیازمند رفع موانع توسعه آن است

رونق گردشگری در مکران نیازمند رفع موانع توسعه آن است