مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 17:562023-01-23ورزشي

دستور ویژه دادستان مشهد برای بررسی صحت خبر مدرسه فوتبال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین درودی با اشاره به آغاز فرایند بررسی دقیق موضوع توسط دستگاه قضایی اظهار کرد: پس از اخذ گزارش اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد مبنی بر اینکه تعدادی از خانواده های بازیکنان مطالبی مبنی بر تغییر برخی رفتارهای فرزندانشان ناشی از عملکرد مدیر باشگاه را مطرح کرده اند ، بلافاصله موضوع جهت بررسی دقیق تمامی ابعاد آن به یکی از شعب ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد.

وی اضافه کرد: بازپرس پرونده نیز در گام نخست پس از بررسی اولیه، دستورات لازم جهت بررسی ابعاد مختلف این موضوع را صادر و پیگیری خواهد کرد.

این مقام قضایی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که در مدارک و مستندات ارائه شده به دادسرا تاکنون فرد یا افرادی مدعی تعرض جنسی نشده اند و شکایتی تاکنون از سوی والدین بازیکنان در این خصوص در دستگاه قضایی مطرح نشده، درعین حال پیگیری ابعاد این موضوع به صورت جدی و دقیق وظیفه این مرجع است.

درودی اظهار کرد: پرونده مذکور تا روشن شدن تمامی ابعاد مختلف موضوع مطرح شده در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به صورت ویژه پیگیری خواهد شد و نتیجه آن نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: تا این لحظه هیچ گونه سند و مدرکی مبنی بر وقوع تعرض نسبت به بازیکنان این مدرسه فوتبال به مرجع قضایی ارائه نشده است، بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه دادستان مشهد برای بررسی صحت خبر مدرسه فوتبال

دستور ویژه دادستان مشهد برای بررسی صحت خبر مدرسه فوتبال