مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-23سياسي

دومین مرحله رزمایش «جهادگران فاطمی» در مازندران برگزار می شود


مسئول بسیج مداحان و هیئت های مذهبی سپاه کربلا از برگزاری دومین مرحله رزمایش «جهادگران فاطمی» خبر داد و گفت: این رزمایش همزمان با دهه فجر برپا می شود.

- ساری- مسئول بسیج مداحان و هیئت های مذهبی سپاه کربلا از برگزاری دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی خبر داد و گفت: این رزمایش همزمان با دهه فجر برپا می شود.

بلال زاهدی در گفتگو با آغاز شد و این نهضت با عناوین مختلف در 5 غرفه برادران و یک غرفه خواهران اجرایی می شود.

وی از فعالیت مداحان و هیئت های مذهبی استان برای تهیه 5 جهیزیه نوعروسان نیازمند در سطح استان اشاره کرد و گفت: این فعالان فرهنگی تبلیغی در راستای تهیه و توزیع بسته های معیشتی نیز به خط شده اند وی با بیان اینکه در قالب دومین رزمایش جهادگران فاطمی نیز پویش هر هیئت 5 بسته معیشتی راه اندازی خواهد شد، گفت: در قالب این پویش قریب به دو هزار بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده می شود.

زاهدی با بیان اینکه در ایام ولادت امام علی (ع) توزیع دو هزار قرص نان رایگان را خواهیم داشت، ادامه داد: باتوجه به مراکز انتقال خون به این مایع حیاتی، طرح نذر خون را نیز در رزمایش جهادگران فاطمی داریم.

وی از افتتاح 2 باب خانه محروم و یک پایگاه اورژانس در استان خبر داد و گفت: قریب به 10 هیئت مذهبی برادران و یک هیئت مذهبی خواهران که فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرحله رزمایش «جهادگران فاطمی» در مازندران برگزار می شود

دومین مرحله رزمایش «جهادگران فاطمی» در مازندران برگزار می شود