مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 17:302023-01-23سياسي

نشست کارگاهی «خانواده موفق» در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود


نشست کارگاهی «خانواده موفق» با حضور مادران، و دختران بصورت هفتگی هر سه شنبه توسط کانون مهرآفرین فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

- نشست کارگاهی خانواده موفق با حضور مادران، و دختران بصورت هفتگی هر سه شنبه توسط کانون مهرآفرین فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در سلسله نشست های هفتگی خانواده موفق که روزهای سه شنبه از ساعت 15 تا 17 در سالن اجتماعات کانون های فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، لیلا بی پروای کارشناس ارشد روانشناسی خانواده؛ پیرامون موضوعات اصلی مهارت های زندگی برای حاضران سخنرانی خواهد کرد.

در نخستین برنامه از سلسله نشست های روانشناسی خانواده موفق که فردا سه شنبه چهارم بهمن در همین ساعت برگزار می شود، مخاطبان با زمینه های علم روانشناسی و روانپزشکی به ویژه حوزه های مختلف مشاوره روانشاسی به صورت اجمالی آشنا خواهند شد.

همچنین در جلسات بعدی به اهمیت نقش والدین در تربیت فرزندان و شیوه های برقراری ارتباط مؤثر بین همسران، ویژگی های فردی و تفاوت های شخصیتی؛ مطالب ارزنده ای بیان شده و در پایان هر نشست به سئولات حاضران پاسخ علمی داده خواهد شد.

عموم علاقه مندان برای حضور در این برنامه و سایر برنامه های کانون مهرآفرین می توانند به فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن خیابان شهید وفایی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارگاهی «خانواده موفق» در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود

نشست کارگاهی «خانواده موفق» در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود