مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 17:202023-01-23اجتماعي

فعالیت مدارس و دانشگاه های اصفهان به روال عادی بازگشت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت مدارس، دانشگاه ها، ادارات و بانک ها در اصفهان از فردا سه شنبه چهارم بهمن ماه به روال عادی باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به تأثیر گذاری عوامل جوی و کاهش شرایط مه آلودگی و همچنین اقدامات و مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در اعمال محدودیت ها و کنترل منابع آلاینده از جمله اجرای طرح زوج و فرد، اعمال محدودیت برای مدارس و دانشگاه ها، کاهش مصرف مازوت و … شاهد تسریع در کاهش روند غلظت آلاینده های جوی هستیم.

وی ضمن تشکر از همراهی مردم و همه دستگاه ها در انجام مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادامه داد: همه مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها از چهارم بهمن ماه به روال عادی باز خواهند گشت و مصوبات قبلی در خصوص اعمال محدودیت در بخش های ترافیکی، منابع ثابت و سیار به قوت خود باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از 10 روز پیاپی از ظهر امروز شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان روند کاهشی داشته و در ساعات عصر امروز به 82 AQI و قابل قبول رسیده است.

هواشناسی استان نسبت به تداوم سکون و سرمای هوا تا پایان هفته جاری هشدار داده و اعلام کرده بویژه در ساعات صبح هوای مناطق مرکزی غبارآلود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مدارس و دانشگاه های اصفهان به روال عادی بازگشت

فعالیت مدارس و دانشگاه های اصفهان به روال عادی بازگشت