مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-23سياسي

باید وظیفه خود را نسبت به این نظام الهی بدانیم


ما همیشه باید بدانیم این نظام ما نظام الهی است و تا ظهور صاحب اصلی اش باید بماند اما برای حفظ آن باید بدانیم که وظیفه مان چیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی عبدخدایی، دبیر کل جمعیت فداییان اسلام و جمعی از اعضای مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد امروز دوشنبه سوم بهمن با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار دبیر کل جمعیت فداییان اسلام، اظهار داشت: برای همه شهدا خصوصاً این عزیزان شهید نواب صفوی و فداییان اسلام از ذات اقدس الهی طلب مغفرت کرده و حشر ایشان را با اهلبیت علیهم السلام مسئلت می نماییم و امیدواریم که اگر دیگران حتی خود ما، راهی ِ راه آنها نباشیم، حداقل راه آنها را نبندیم و راهشان را هموار کنیم تا روندگان این راه به آسانی راه را طی کنند! وی اظهار داشت: قصه و تاریخ دو نبش دارد، یک سوی به گذشته دارد که تاریخ است، یک سوی به آینده دارد که پیام است.

این راه را اهلبیت علیهم السلام احیا کردند، اصلش از وجود مبارک علی بن ابیطالب است که فرمودند برای من بی تفاوت است که به سراغ مرگ بروم یا او به سراغم بیاید! چرا که معتقد است مرگ را باید میراند! ماییم که مرگ را می میرانیم، این مکتب ادامه داشت تا اینکه به وسیله امام راحل رضوان الله تعالی، ظاهر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید وظیفه خود را نسبت به این نظام الهی بدانیم

باید وظیفه خود را نسبت به این نظام الهی بدانیم