مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-23فرهنگي

اجرایی به یاد حسین محب اهری و دعوت از کودکان علاقه مند به بازیگری


مریم کاظمی که سال ها با زنده یاد حسین محب اهری همکاری داشته است، به یاد این هنرمند دو نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» «غول بزرگ مهربان» را روی صحنه می برد و کودکان علاقه مند به بازیگری را به همکاری دعوت می کند.

- مریم کاظمی که سال ها با زنده یاد حسین محب اهری همکاری داشته است، به یاد این هنرمند دو نمایش شاهزاده خانم بدترکیب غول بزرگ مهربان را روی صحنه می برد و کودکان علاقه مند به بازیگری را به همکاری دعوت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو نمایش شاهزاده خانم بدترکیب و غول بزرگ مهربان به کارگردانی مریم کاظمی از 6 بهمن ماه اجرای خود را در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز می کنند.

رپرتوار نمایش های گذشته گروه تئاتر مستقل که در برنامه سال 1401 این گروه قرار داشت، با اجرای دو نمایش ویژه مخاطبان کودک و نوجوان و با یاد و خاطره حسین محب اهری که بازیگر نقش های شاه و غول بزرگ بود در پردیس تئاتر تهران کلید می خورد.

اجرای شاهزاده خانم بدترکیب از 6 بهمن ماه آغاز می شود و از هم اکنون پیش فروش بلیت های این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

کاظمی که پیش از این هم برای اجرای نمایش های دیگرش، کودکان علاقه مند به بازیگری را آموزش داده و با آنان همکاری کرده بود، از خانواده ها دعوت کرده که اگر تمایل دارند فرزند کودک یا نوجوان شان در نمایش شاهزاده خانم بدترکیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی به یاد حسین محب اهری و دعوت از کودکان علاقه مند به بازیگری

اجرایی به یاد حسین محب اهری و دعوت از کودکان علاقه مند به بازیگری