مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-23اجتماعي

از سرگیری فعالیت مدارس و ادارات اصفهان از روز سه شنبه


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از فردا سه شنبه 4 بهمن ها فعالیت مدارس، دانشگاه ها، مراکز آموزشی و کلیه ادارات و بانک های استان به روال عادی باز می گردد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با تأثیرگذاری عوامل جوی از جمله کاهش مه و اثرگذاری اقداماتی که کارگروه اضطرار مبنی بر اعمال محدودیت ها در مدارس، دانشگاه ها و اعمال تعطیلی در بخش های مختلف  سبب شد روند تدریجی کاهش آلاینده ها آغاز شود و این کاهش تا آخر هفته ادامه دارد.

وی بیان کرد: کاهش انتشار منابع آلاینده در بخش های، صنعتی، نیروگاهی و خودرویی در این چند روز و اعمال محدودیت ها از جمله دورکاری، طرح زوج و فرد، کاهش ترافیک 60 درصدی در شهر، تعطیلی کوره پزخانه ها و کاهش 2 واحدی مصرفمازوت در نیروگاه شهید منتظری و با تمام مدیریت این عوامل به تدریج غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی کاهش و شعاع دید افزایش پیدا کرده و به تدریج از غلظت آلاینده ها کاسته می شود.

شیشه فروش تصریح کرد: از فردا دوشنبه 4 بهمن ها فعالیت مدارس، دانشگاه ها، مراکز آموزشی و  کلیه ادارات وبانک های استان به روال عادی باز می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تقدیر از همراهی همه بخش ها در شرایط آلودگی هوا خاطرنشان کرد: تا آخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری فعالیت مدارس و ادارات اصفهان از روز سه شنبه

از سرگیری فعالیت مدارس و ادارات اصفهان از روز سه شنبه