مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-23اقتصادي

ایران خودرو باز هم رکورد زد، این بار 3658 دستگاه موتور در روز


گروه صنعتی ایران خودرو توانست دوم بهمن ماه و هم زمان با حلول ماه مبارک رجب، در اقدامی بی سابقه از رکورد تولید روزانه موتور سواری و تجاری با تولید 3658 دستگاه عبور کند.

- ایکوپرس- قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: امروز شاهد یکی دیگر از افتخارات کارکنان ایران خودرو هستیم؛ این رکورد در  ادوار گروه صنعتی ایران خودرو بی سابقه است و این اقدام مهم با همکاری  زنجیره تامین و ساپکو به دست آمده است.

کیانوش پورمجیب از رکورد تولید 7027 موتور خودروهای سنگین و نیمه سنگین ایران خودرو دیزل از ابتدای امسال نیز خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تولید روزانه در شرکت ایدم که تولیدکننده موتورهای دیزل ایران خودرو است به طور میانگین 48 دستگاه است که نسبت به سال گذشته از رشد و وضعیت بسیاری مناسب تری برخوردار است.

وی ادامه داد: رسیدن به این میزان از تولید موتور بیانگر عزم و اراده مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش عرضه و ارایه محصول باکیفیت به مردم است.

پورمجیب افزود: با افزایش تولید در حوزه موتور خودرو این نوید را به مردم عزیز می دهیم که در آینده در تولید خودروها نیز شاهد افزایش تیراژ تولید و تنوع محصولات خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو باز هم رکورد زد، این بار 3658 دستگاه موتور در روز

ایران خودرو باز هم رکورد زد، این بار 3658 دستگاه موتور در روز