مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-23اقتصادي

راه اندازی بازارچه های جدید مرزی در ایلام با جدیت پیگیری می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت:راه اندازی بازارچه های جدید مرزی در ایلام با جدیت پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار عباسی ظهر امروز دوشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تقویت اقدامات بازدارنده در امر مبارزه با قاچاق کالا گفت: ضرورت دارد تا بازرسی های نامحسوس و گشت های مشترک با دقت بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق دام و تأکید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور مبنی بر خروج غیرقانونی احشام به خارج از کشور، افزود: در حال حاضر با توجه به ابلاغیه اخیر، خروج هر گونه دام ممنوع است و دستگاه های مرتبط باید در این راستا به وظایف قانونی خود عمل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت ارشد استان در تلاش است تا موضوع توسعه مبادلات قانونمند مرزی و استفاده از ظرفیت های مرز و ایجاد بازارچه های مرزی را هر چه سریع تر به سرانجام برساند که در مبارزه با قاچاق کالا و تقویت سفره معیشت روستاییان و مرزنشینان اثرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: انتظار می رود با تقویت کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی لازم، روستاییان با مزایای فرصت های شغلی تسهیلات تبصره 16 آشنا شوند که زمینه لازم برای اشتغال آنان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه های جدید مرزی در ایلام با جدیت پیگیری می شود

راه اندازی بازارچه های جدید مرزی در ایلام با جدیت پیگیری می شود