مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-23سياسي

آیین بزرگداشت حمید حسام با حضور وزیر ارشاد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از بزرگداشت حمید حسام دارنده سه تقریظ از مقام معظم رهبری و چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی با حضور وزیر ارشاد خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود ویژه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نکوداشت حمید حسام نویسنده حوزه دفاع مقدس، چهره ماندگار انقلاب اسلامی و دارنده سه تقریظ از مقام معظم رهبری برگزار می شود اظهار کرد: سخنران این آیین محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و محسن مومنی شریف؛ رییس سابق حوزه هنری در این برنامه حضور خواهد داشت.

وی بیان کرد: نکوداشت چهره های شاخص ادبیات دفاع مقدس و بزرگانی مانند استاد حمید حسام سبب می شود اندیشه ها، آرمان ها و آثار ماندگار آنها به نسل جوان منتقل شده و به عنوان الگو به این نسل معرفی شوند و هدف اصلی از برگزاری این برنامه هم معرفی شخصیت استاد حسام و آثار ایشان است.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه حمید حسام از زمان دفاع مقدس تاکنون دیده بانی موفق در این حوزه بوده است خاطرنشان کرد: این دیده بان هوشیار انقلاب اسلامی، تنها نویسنده ای است که موفق به دریافت سه تقریظ از مقام معظم رهبری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت حمید حسام با حضور وزیر ارشاد

آیین بزرگداشت حمید حسام با حضور وزیر ارشاد