مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-23اقتصادي

تجهیز 100 هکتار از اراضی سرخه به سیستم های نوین آبیاری


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه با اشاره به آخرین وضعیت اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی این شهرستان گفت: تا پایان امسال نزدیک به 100 هکتار از اراضی شهرستان سرخه زیر پوشش سیستم های نوین و تحت فشار آبیاری قرار خواهد گرفت.

- باس غفوریان 3 بهمن ماه در شورای اداری شهرستان اظهار کرد: برای سال آینده نیز در نظر است تا بیش از این میزان (100 هکتار) از اراضی کشاورزی شهرستان سرخه به سیستم های ابیاری تحت فشار مجهز شود.

وی با بیان اینکه سرخه در اجرای سیستم های ابیاری تحت فشار در استان سمنان پیشگام است خاطرنشان کرد: با توجه به سطح کشت شده در شهرستان سرخه، این شهرستان تنها شهرستان در استان سمنان است که بیش از 50 درصد از اراضی کشاورزی آن زیر پوشش آبیاری تحت فشار قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه یادآور شد: این آمار خوب به دلیل همراهی بسیار مناسب کشاورزان در شهرستان سرخه تحقق یافته که علت این همکاری مناسب کشاورزان نیز ریشه در چند عامل دارد.

به گفته غفوریان، برقراری ارتباط مناسب میان کارشناسان جهاد کشاورزی با بهره برداران این بخش یکی از عوامل همراهی کشاورزان شهرستان سرخه در توسعه سیستم های نوین آبیاری در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 100 هکتار از اراضی سرخه به سیستم های نوین آبیاری

تجهیز 100 هکتار از اراضی سرخه به سیستم های نوین آبیاری