مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-23حوادث

زورگیری و سرقت محموله وارداتی در ری/ 3 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 سارق زورگیر که با همکاری یکدیگر محموله یک دستگاه خودرو وانت را زورگیری کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری ضمن اعلام خبر دستگیری 3 سارق زورگیر که با همکاری یکدیگر محموله یک دستگاه خودرو وانت را زورگیری کرده بودند، اظهار کرد: با شکایت راننده یک دستگاه خودرو وانت مبنی بر زورگیری و سرقت محموله خودرواش از توسط 3 جوان با تهدید سلاح سرد بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی عنوان داشت: بررسی های اولیه نشان از این داشت راننده خودرو در حال انتقال کالای وارداتی به تعداد 180 طاقه پارچه بوده که متهمان با مسدود کردن مسیر تردد خودرو محموله وانت را تخلیه و زورگیری کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به شناسایی هر سه سارق و مخفیگاه آنان با تلاش شبانه روزی کارآگاهان شهرستان ری اشاره کرد و گفت: در سه عملیات همزمان هر سه سارق در 3 مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه محموله به سرقت رفته از مخفیگاه متهمان کشف شد و در اختیار مالک این اموال قرار گرفت، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریال اموال کشف شده را 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند که با دستور مرجع قضایی تحقیقات از متهمان برای کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری و سرقت محموله وارداتی در ری/ 3 نفر دستگیر شدند

زورگیری و سرقت محموله وارداتی در ری/ 3 نفر دستگیر شدند