مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-23سياسي

گروه های مردمی گردانندگان اصلی جشن های پیش رو


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: مراسمات و جشن های عمومی در سطح استان به صورت مردمی به بهترین نحو ممکن در حال برگزاری است و نیروهای مردمی، - بهترین پتانسیل و شاخصه امیدبخشی و وحدت آفرینی در جامعه هستند.

ابوالقاسم مقیمی امروز دوشنبه 3 بهمن ماه در جلسه کمیته مردمی ستاد تسهیلات زائرین که با حضور جمعی از تشکل ها و گروه های مردمی و جهادی در دفتر معاونت هماهنگی امور زائرین برگزار شد، بهترین نقطه قوت معاونت زائرین را کمک گرفتن از نیروهای مردمی و تکیه بر گروه های مردمی دانست و اظهار کرد: مراسمات و جشن های عمومی در سطح استان به صورت مردمی به بهترین نحو ممکن در حال برگزاری است و نیروهای مردمی، بهترین پتانسیل و شاخصه امیدبخشی و وحدت آفرینی در جامعه هستند.

وی هدف از تشکیل جلسه این کمیته را تلاش در جهت هم افزا شدن گروه های مردمی، زیر یک پرچم برای خدمت رسانی به مردم و زائرین برشمرد و خاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی به عنوان خادم و پشتیبان گروه های مردمی نقش تسهیل گری دارند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه وابستگی گروه های مردمی به دستگاه های دولتی آفت است و افزود: این موضوع باعث ضعف و کمرنگ شدن خدمات گروه های مردمی خواهد شد و توانمندسازی گروه های مردمی برای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از تکالیف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مردمی گردانندگان اصلی جشن های پیش رو

گروه های مردمی گردانندگان اصلی جشن های پیش رو